Saturday, December 25, 2010

My first Ballet shoe

'Ballet'lah sangat.. Maaf ye, kasut takde tapak aku memang panggil Ballet Shoe.ngeh3
U'olls jangan jeles!! semalam my superdady belanje kasut.
Petang tu jejalan pegi Parkson coz my mom nak handbag baru.
Aku pulak dok syok usha kasut, then my dad ask,
'tengok je?kalau na gi panggil akak tu cari size..'
adoyai punye la syok. aku memang pantang dengar offer.haha
Eleh before ni aku bukan suke kasut pompuan2 nih, nak kasut sneakers je.
Tapi asal aku berkenan pulak kat kasut ni?? mungkin kewanitaan aku dah menonjol.oppss
Aku rase comel bile pakai kasut.muahahaha
Nak pakai time tido boleh??ngeee <<parok doh budak ni



my pretty lady shoe



U'olls pulak macam mane?ade ke kasut yang u'olls asik nampak terbayang2 je?meh le share :)



No comments:

Post a Comment