Saturday, April 30, 2011

Doa putus Cinta/tak dapat melupakan seseorang :'(

Sape pernah putus cinta?akulah orang tu.haha Tapi aku punya lain sikit. Camni, aku suke dia, suke yang betol2 senang citer suke giler la tapi kan depan dia aku buat2 tak kenal and tak suke.muahahha bese la kena jual mahal sket weh.*koya Taklah, sebenarnye aku ni seorang pemalu gitewww. Dalam hidup aku takde perigi cari timba, tapi bathtub cari buih sabun.huahua xlawak?fine! Sumpah aku giler bayang kat dia. Bila dia xde, tercari2 TAPI bila depan mata xpandang langsung. Ko tak rase nak flying kit ke?ngeh3 Lately ni pulak selalu tersempak dia, saje je weh wat aku gabra.*udah2 la sha.  Aku dah wat macam2 nk lupekan dia tapi still xleh laa. ke dia yang bomoh aku?

mmg la weh dia bukan kekasih ko.LOL Abaikan ini budak.bye!


No comments:

Post a Comment