Wednesday, April 20, 2011

how i got HERMAINE name!


Oh na na~ what my name
amek mood Rihanna dulu keyh.

 Ramai tanye full name ko Hasya Hermaine ke? ceh, kalo bapak aku omputih la.hiks
Aku dpt name ni from my BEL lecture, wan nurhafeza wan salam.time tu sem 1. BEL is English subject.
bez sgt blajar ngan dye.sgt sporting and chill ok.hehe actualy aku xdela terer sgt eng.
camni la,subject tu tiap2 mngu ade presentation n quiz.so, ble ade group wat present, ak akn fokus then akn angkt tgn utk jwb.(soklan senang2 jew la.huahua) bese la aku mmg poyo sket.muahaha
mybe disebabkn itu dye pangil 'HASYA HERMIONE' cara sebutan HERMAINE. aku tukar sket dari name HERMIONE tu then jd la HERMAINE n aku suke sgt name tu. ;)

  Paling aku suke time aku n ku aqilah present kt depan.pakai baju kurung mmg xleh blah.siap bwk pembaris panjang dok tunjuk satu-satu perkataan.siyes cam USTAZAH mengajar ank murid MENGAJI.huahua

lebih kurang camni ah.tp time aku pakai ketas mahjung je kot. -google

Pas present, ak wat quiz then nk len dari yg len sket aku bg la paket yg cumil dlm tu ade something. sape2 yg angkt tgn n jwb ngan btol. Lecture ak gelak suke bkn ape dye ckp ak cam bg haiwan dlm zoo mkn.yela ramai gak angkat tgn maybe nk paket tu je kowt.mmg havoc. dorang xtaw dlm paket cumil tu ade gula2 20sen jew.muahahaha Tak paham?camni, korang penah g zoo x?kalo tuan dye nak bg upah mkn, haiwan tu wat show dulu an.lebih kurang camtu la.huahua

tp aku nye lg cantek, kalerfull lg siap ade 'THANKS' (>.<)

Lagi 1 dye ni setiap isnin je mesti bukak anime dlm Makmal Bahasa tgok ramai2.haha sempoi la.
Pape pon thanks a lot miss! sgt2 rindu kan miss! ;'(
k, bye!


No comments:

Post a Comment