Monday, April 18, 2011

Presentation Photoshop, McD and A&W

Hai korang!
Aku nak flash back tarikh 13mac or hari yg sgt best bagi aku. i think, my lucky day.pasal pa?suka hati depa la kan.haha ok dah mula mengarut.
Rabu pagi aku ada presentation photoshop siap minx kebenaran miss nak berangan lebih. al-maklumlah present boutique sendiri mesty mau berangan lebih, dan aku dpt presentation terbaek.muahaha
bukan men aku dok speking london konfident! Dari a-z xmau kalah padahal broken habis. kalo muet konfirm baned 1.hiks lepas abes je present, ramai lak yg tanye soklan. wah dah mcm artist pulak. then miss dtg ke dpn. Aku dah gabra yela mane la taw dye nak marah ke, sebab muke dye time ak nga dok ckp kt dpn mcm dye xpaham langsung.wuwuwu Dtg2 trus puji.perghh bangga mak bapak aku. Tak sia2 aku cakap omputih sensorang sampai kul 2am mlm tu, gi depan siap bawak note tuu.hahaha

 logo company aku, aku kne citer pasal booklet, logo, poster, business card,summary card & tagging card


klik utk tumbesaran.


Mesti tertanye2 ape kene mengena Mcd ngan A&W lak an..ok, lek lu derr.
Camni, 9mac hari tu aku lepak Mcd ngan missy ari. Bese la student kalo x nasi bujang mcd la kan. ade la seorg akak mcd tu dtg bg free kupon bekpes kt kitorg. then dtg lak syamil.dye ni kwn ktorg mse sem1, tp sem4 dye dah break.masalah negara gamaknye. borak pnye borak,dye sambung wat kje balik.lupa nak gtaw yg syamil ni kje kt mcd tmpt ktorg lepak tu.time dye kemas2 meja,dye dtg kt ktorg bg lg 2 free kupon.means 4 kupon bekpes ktorg dpt mmg la sronok tp ble plak ktorg nk g an pg2 buta.mcm2 plan dlm kpale ni semata2 nk burger free.valid date dye 13mac sampai 11am je lak tu. mule2 agak sedih la kan xdpt pegi, yela ahad-rabu full class pg lak tu.t kalo xgune kupon free tu rugi. aku xnk jd bff setan.


ok,ni la 4kupon yg ak ckp td.menggoda betul iman ak tgok burger dye tuh.phewww~


Tibenye tanggal 13mac tetibe ade magikal u know. time tu aku nga kuarkan duit kt ATM,tetibe aina ngan asnida dtg.dorg clasmate aku, time tu kul 10am. kitaorg gi rehat, tp bkn mkn pon sebab kegelian trhadap kafe d kampus ktorg.yang tu ak citer nanti k. miss plak bg msej ade hal.11.30am baru masuk balik.ape lg, aina trus sewa kete! padahal dye yg x sihat terus sihat lepas tgok 4 free kupon.muahaha aina aina. Jam menunjukkan 10.30am, lg setengah jam utk mngisi perot ktorg yg masing2 mnyanyi lgu dangdut! aina mengecut viva sperti ferrari wa ckp lu.perghh dah sampai,asnida dan ari trus berlari2 an msuk ke McD sperti berada di rancangan Explorace.huahua dpt burger free, order plak choco top, mmg trbaek smpai meleleh2 kat baju.ade lg stngah jam balik ke kampus. so,lepak la kt A&W pantai batu burok then order lg waffle ngan float nak yg paling besar.waffle lak bukan 1, tp 2. Double ice-cream ngan butter n honey.hambek noks.sebab tu kitaorg terkenal ngan eat monster yg diketuai aina shahira.;p


kalo xcaye tgok miveo sedang berfast food.



nak knal x ngan mereka2 sekalian?

Aina Shahira

Asnida Zulkifli

Marina a.k.a Missy Ari


Ok bye!

No comments:

Post a Comment