Wednesday, January 9, 2013

Durian Crepe Paddlepop!





Cempedak crepe

Mango crepe


Assalamualaikum
Hi u guys, sape kat sini tak pernah makan durian crepe? Musim durian ni makin berlambak2 durian crepe. Tapi memang sedapla. Aku ni kalo resepi pelik2 ni memang laju je buat but before diz aku dah penah makan cempedak ngan mangga crepe dekat The Curve for first time memang sedap! Kenape paddlepop?sebab aku punye sukelah.haha mestilah sebab aku dah mix bater tu jadi macam diatas, jangan pulak nanti letak eskrem paddlepop pulak, tapi ape salahnye mencuba sesuatu yang baru.ececehh :) Bab nak buat kulit luar tu masyaAllah susahnye, kene betul2 sabar. Bagi yang tak sabar macam aku memang terkoyak-koyak la.heee Tang nak melipat pulak memang fail.haha Kadang2 teringin nak makan aku tempah je kat sedare aku, memang sedap & murah dari aku yang buat memang hancusss..



Order!
6piece for RM10 je u'olls..






Malas masak? Nak order je?Klik sini Durian Crepe




No comments:

Post a Comment