Sunday, January 20, 2013

Empangan Batu, Ulu Yam dah tak best??

Assalamualaikum
Hi! Sabtu haritu aku beriadah bersama teman2 di Empangan Batu, kalau dari umah aku sebelah2 je. Tapi nak naik ke bukit tu menonggek gak la 1km.hiuhiu Nak taknak terpakse lalu ikut jalan tar. Aku dengan 2 orang membe rapat satu taman iaitu Bell dan Dii. Dorang ni sebaya je dgn aku, otak pun lebih kurang. Selalu gak la merayap same2. Aku memang nak sangat pergi jogging tapi takde orang nak diajak sume keje.hurmm Bukan aku xnak gi sendiri tapi takut la banyak kes sekarang ni.

Nak dikatakan mase form 3 dulu tiap2 petang mesti datang men basketball dengan abg2 kat situ. Pernah mase balik dari tuition pmr pukul6 ptg saje jalan sane, then ade abg ni ajak men basketball 2 lawan 2. Takkan laki lawan pompuan, not fair la kan, then kitorang tukar partner. Mula2 aku taknak disebabkan aku pakai baju kurung, tapi Fatin kawan aku pakse gak and lastly group kitaorang menang! yay!

Empangan dah tak best? yup,dat rite! Dulu tempatnye best sangat, bersih siap ade bunge2 and sungai nak main, tapi sekarang ni banyak giler lalang. Selalu kitorang jalan rumput, cepat sikit tapi dah jadi tempat biak ular. Tatutnye. Tempat men basketball pun dah buruk sangat, pastu ade hanjeng dok stay situ.yakssss


Tengok la gambar dibawah ni banyak giler semak samun dan tempat ternak ular yang berjaya -_-''







Gambar bawah ni tahun 2011 bersih dan cantik 
*maaf gambar buruk, gambar ori dah hilang :(

Gambar disebelah kiri berdekatan dengan tasik, siap ade anjung nak lepak n baring2.hehe
Gambar sebelah kanan area bukit berumput, leh men cak2 dengan huruf besar EMPANGAN BATU.


 Lepas Jogging bergambar laaa ;)






Bell yang always cute

Dii... Poyo!




No comments:

Post a Comment