Friday, April 22, 2011

9 days challenge b4 coming home

Owhhhh no!!! figure drwg xsentuh lg! gatai lg layan BOF, kul4.30 ptg bru start nk wat kotak bagai.
nasib bek kotak aku cantek meh.muahaha perasan toi! tu pon pas layan white cofee secawan.
awat la susah benor nak start wat figure drwg.maybe aku kurang sket melukis ni.tp bab menghias, mencantek, menglamour bg kat aku konferm dean.haahaa See, my box tu kotak sabun jew taw, then dah di modifite.hehehe

printing yg kena reject aku tampal cn. LOL penutup lak xde.

Mase dok wat benda alah ni ya ALLAH bersepah giler bilik.tp atas dasar tanggungjawab i kemas balik taw.


BEFORE
korg x usha lg bwh katil.muahaha
AFTER
tadaaa~ haha kemas x,aku mmg rajin *kantoi tikar koyak tampal ngan tape itam je.haha biase ar budak AD ;P



BEFORE
Aritu aku janji nak upload gambar fiber aku an.*BEFORE



Jap aku wat magic



AFTER
AFTER! u see, amat senang hati dah siap.kalo lecture ak amek komperm nanges.nak tunjuk kat mak ayah :(

for ur info aku guna 70% benang parsel celup ngan remazol n 30% benang bulu kambing.
akik tu aku tenun dulu pakai benang parsel,bulu kambing, tali rafia and tali jut(tali guni) baru leh wraping dye guna benang kaler2 ikot design yg aku buat.so effect dia lain2 ok. Mesti korang terkejut tali rafia pon leh ditenun an dan xterputus pon.cuma lambat sket la nak kait tu.dat y badan aku saket2,dok mengait benda ni.tp hasilnya sgt suke!!! 
u know,b4 what benda ni aku nanges,siap citer kat akak nk quit.(loser giler!) haha
proses?ok lah, before nak tenun kena ketuk paku dulu ok.terketuk tgn sendiri tu dah bese sgt bro.dats y dpt lekuk2 tu.nak tenun pulak 1 per 1,senang tp leceh doe.kalah siput sedut.teknik ni panggil quailing.yg bulu2 tu teknik rug.ala macam karpet tu.design ni from my subject matter, ikan laga.badan ikan tu ak amek part yg aku nak kat badan dia then tebuk lubang atas a4 size 1cmx1cm.pastu kena besarkan size tu pd a4.ko leh buat?teknikal drwg yg xseberapa teknikal.hiks 

k la, wish me gudluck k.bye!

No comments:

Post a Comment