Saturday, April 23, 2011

8days challenge before coming home

Art student problem -_-''

Assalamualaikum..
Omaigowt! 3 hari
lagi aku nak asessment figure drawing & pattern and garment. Pengsan kejap!
berdebor lah.. mlm td aku wat 3 keje sekaligus.nape? xpercaye?
b4 tu aku ajar ika buat photoshop, dia x habis2 pangil aku pensyarah.haha giler la kau.
then sambil2 tue aku wat printing sket, tambah2 mane yang patut before jahit utk wat noren a.k.a langsir.
Aku ukur lak figure drawing... atas kertas.hehehe tapi x sketches atas plywood lagi.penat la mak.bukan kecik ok. Tonight i promise nk lukis atas plywood ye korang.ngeee denda,kaler sekali.ok?
keje pon dah xbanyak dah.cuma kekemasan yang perfect lom setel lagi.
Lepas tu lak aku potong kain utk final kebaya kotemporari.
ok,diz time ika pulak jadi lecturer aku.bantu membantu 1 sama lain sampai pukul 4am.
Nasib baik mak dia tukang jahit, ade lah ilmu aku belajar sket tentang jahit mnjahit ni.TQVM :)
Pukul 4am, aku tengok ika dah menguap.sian dia..aku pon menghulurkan bantal.engatkan nak wat keje laen tapi aku pon terjoin tido same.haha

Pukul 11 pagi kitaorang sewa kete, wan yang drive.dia memang suka bawak laju2, dia engat kancil tu porche kowt.haha dah ar aku dok depan.awal2 lagi aku dah break guna break ke-2.ko ado?
Kitaorang gi PSI, tiap2 mingu wajib ok nak beli barang2 assignment.lagi 1 kamdar.kat sini kamdar dia sangat besar taw.suke!! lagi2 ade kain permenant semeter RM1 je taw.Sebab ape dia murah? Sebab kain tu macam kain perce.ade yg xsampai 1m, anggar2 la.ade kain yang kotor sket tapi its ok la utk wat printing.Habis kitaorang borong.Tapi kitaorang xg situ tadi.heee

Korang!! aku dah beli tiket bas,engatkan dah habis.1may im coming home.yay!
p/s: wei abg,amek aku nanti ok.then belanja makan.haha

Wish me gudluck! Bye!

No comments:

Post a Comment