Tuesday, April 26, 2011

Good stuff 4ever: Bantal busuk

Perghh pahal tetibe ko wat entri bantal busuk ni. Agrhh peduli ape, blog aku.hahaha
Engat ko sorang je ade benda yang ko sayang selain boifren korang? Aku pon adela, tapi time tido jela. saje nak mengundang spekulasi. Ermm, once upon a time, burung burung2 pon berkicauan.arghhh mengarut2.Ok, ni betol2. Aku ade bantal busuk, name dia.. ntah aku taw aku cari dia mlm2 jew la, yang kekadang tu x terbasuh berbulan2 lamanye.shut dup! korang pon same gak an, an, an.jangan lah wat aku malu sengsorang doe.plisssss.

Korang nak taw, aku pernah mengajuk ngan mak aku sebab dia senyap2 basuh sarung bantal busuk aku. memang marah ar kan, tapi aku xdelah marah sangat, saje wat2 marah.motif?
Memang salah aku pon xbasuh berbulan2, kehulur ke hilir bawak bantal tu. Siap bawak balik kampung tu,
dah ar kampung aku jauh, 6jam.mungkin disebabkan tu kot mak aku basuh sebab tak tahan sangat. Bak kata ex aku 'campak dalam air Syabas pengsan orang yg dok kat selangor.' Siot! Lek derr, kalau x busuk xyah ar ko panggil bantal busuk an.hihi

Satu je aku bengang, time aku wat asignment.Sebab pe? aku suka wat keje meniarap kat bawah, mesti nak kena alas ngan bantal, baru wat keje seploh minit dah lali pastu tetibe dah pagi. Frust! Aroma bantal busuk aku memang terbaik dari ladang, macam bau baby gitewww.ko ado?
So aku ade plan baik punye kepada korang2 yang yang terlalu taksub ngan bantal busuk ke, selimut busuk ke. Actualy aku dah try tapi xmenjadi, ape kata korang wat lak, mane la taw jadi kan.
Idea: cakap kat bantal busuk "awak... jangan ar kacau kita. Pegi ar main jauh2 boleh?*ayat nak gedik je.yoishh Agak2 bantal busuk nak dengar x?hikhik k la,selamat mencuba ;p

No comments:

Post a Comment