Tuesday, April 26, 2011

5days challenge before coming home

Boleh tak bagi mood buat kerje, saya bosan sangat dan xtaw nak watpe.
Wakluu bosan! assigment ko banyak doe.

Ok, ketensionan mule terase. makin nak siap keje makin pening otak aku.
Kenapa?? Meh aku ajar korang teori fizik. Untuk menyiapkan tugasan assigment yang banyak dan xpenah pon nak abes akan menyebabkan effect 'adoi,saket kepala' tiru iklan ibu dan anak.yeke? Fine aku tipu. Then untuk menyiapkan asignment tido perlu dihapuskan. yup, kalau tido sejam pon ko akan menyesal sangat2 tapi time2 last before cuti sem lah. Kalau awal2 sem memang nikmat lagi2 time2 hujan, bantal busuk ngan comfeter memang xlepas. Nescafe jangan cakap, tiap2 minggu mesti abes la nescafe kat kedai kak ju kitorang borong. Tapi betol la wei, nape ntah sem ni aku lambat sgt wat keje, asessment dah menunggu, berderet lak tu. Siyes, sem lepas dan lepas dan lepas ade mse lagi seminggu b4 asess aku dah siap taw. Siap tolong membe xtahan.hehe Td alhamdulilah figure drawing dah lepas. Lega xyah pikir lagi drawing2 ni sume. Sekarang ni tinggal nak membatik pulak.Yay! Sebelum tu pekena................

Wajib time2 nak wat asignment
Tetibe ade biskut ngan roti lak.LOL

ATTENTION!
26/4-figure drawing
28/4-pattern & garment
29/4-Textile design & methodology


Perghh pengsan kejap.Sampaikan En.Raja cakap 'awak jangan nak pengsan pulak.'
hahaha kalau lah aku leh pengsan tapi wat setakat ni selama 20th aku hidup xpenah pengsan lak.kalu leh pengsan, aku nak pengsan time asessment klas dia.muahahaha *jahatnya aku.fine,tarik balik zip mulut

Ye aku ni seorang nak wat keje mule2 susah giler TAPI bila dah start xnak benti pulak.rase nak wat lagi.Gedik x?Tengok, sekarang ni pon leh berblog lagi an, ko engat blog ni diary harian ko?LOL
Bukan ape, actualy aku nak amek mood dulu wat batik mlm ni sampai kul 2am.Yay! *pengsan dan xbangun2.haha leh x camtu? ;p
K la,bye!

No comments:

Post a Comment