Thursday, April 28, 2011

Awek biase, pakwe luar biase??


Comel jek


Actualy aku pernah gak dapat kapel yang memang hensem padahal aku biase2 je. Tapi disebabkan busy yang teramat, aku xdapat layan dia seadanye, lagipun aku study kat teganu, dia melaka memang jauhlah. Sian pulak kat dia, sorry babe. Aku kenalkan dia as a R, tahun ni 27 kot, kitaorang memang serasi walau jauh beza. Dia ajak aku kawen.danggggggg Sentap di situ. Dia cakap dia kena kawen sebelum  28. So kalo jodoh aku ngan dia, pas grade next year aku dah berstatus Puan.wahwah Tapi sekarang ni kitaorang dah xde pape.

U know, aku selalu cakap nak kawen pas SPM, perghh gedik seyh. Tapi lepas masuk U ni aku susah nak ade 'in relationship' senang citer, kapel. Aku rase buang mase berkapel. Tapi buat mase ni not ready la nak get married.jasa mak ayah aku pon xbalas lagi.hurmm Aritu mak aku kol tibe2 dia cakap pasal pakwe aku.lol bile mase pulak mak aku jadi sporting lagi2 bab yg ade kene mengena ngan laki. Aku memang terkejut kalah beruk doe. Mase aku tengah busy2 ni jugak dye suruh aku cari menantu. Memang xdo la.huhu 
R ni ok la, kadang2 noty sket bese la dah tua 2 ni(*evil laugh) R ade superbike, kondo sndiri, ade 10 ekor lembu kat Melaka tapi siapa pon dia, ade harta bertimbun pun dia, aku rase jodoh aku bukan ngan dia. Aku try jauhkan diri ngan dia sebab perangai dia ni baran, bukan baran yang biase2 tu. Kalau gado sket, terus dia bahasakan 'kau -aku', asik aku je nak mengalah. Dia cakap nak tinggalkan aku bagai, tapi datang balik cari aku.motif??Memang aku xpaham betoi perangai dia lately nih. Dia selalu cakap, dia akan nak jugak yg pertama walau ape jua sekalipon even dia ade yang laen n aku lah yg pertama tu.*ayat crocodile land memang camtu. Korang bayangkan, dia marah2 aku, aku still lagi cool, kalau pompuan len konfirm dia kena maki tapi aku xsampai hati la nak maki orang ni. Sebab hukum karma, what do u did, u get back Aku xpernah minx topup, duit kat R even dia ade sume tu sebab aku xnak makan budi. Lagi 1 aku xsuke dia bila dia wat salah, aku yang kena pujuk,aku balas mesej lambat sket, dia marah. Helo, ko pon taw aku still study.Perangai dia macam budak2 sangat, sebab tu kot kitaorang bawak haluan masing2.

Sekarang ni aku free, single but not available sebab aku nak setelkan sume dulu baru pikir pasal kapel2. Kalau boleh aku nak bercinta lepas kahwin. Mesti suweeet.Yela kapel bertahun2 then kawen. xrase boring ke?Aku xtaw la dorang yg kapel lame2 tu cakap ape ea. Lagi2 mesej, kalau dekat ok kot.Kalau jauh?makan hati beb.Yang pening trust each other kan..:)

 Bye!


No comments:

Post a Comment