Sunday, May 8, 2011

Superwomen! i adore 2 person in my life

Sempena Hari Ibu pada hari ini, aku nak mengucapkan Happy mothers day kepada ibu2 or bakal2 ibu :) Entri kali ni aku nak buat '3 person i adore so much! WONDERWOMEN!

1st sekali mestilah mak aku kan, mom u're everything 4 me, Love u sooooo much!!!!

Puan Halimaton Saddiah Bt Lebai Kadir THANKS so much sebab mengandungkan, membesarkan dan memberi didikan sepenuhnya kepada anakmu ini sehingga berjaya. Tanpamu hidup ini tidak bermakna. Terima kasih di atas layanan dan kasih sayang yang mama berikan kepada kami bertiga. Walaupun mama suka membebel, kami tahu mama bebel kerana sayang. Maafkan anakmu jika ada salah dan silap, terkasar bahasa dan kedegilan anakmu akan sesungguhnya kami sangat sayang pada mama dan ayah.

Bukan hari ni saja, tetapi HARI-HARI ADALAH HARI IBU <3

1. U are the best 1 mama in the world!
2. Mama saya pandai masak dan sangat sedap! :)
3. Mama pandai bergaya taknak kalah dgn anak.hehe
4. Mama saya menjaga saya dari lelaki2 jongos. thanks mama!
5. Ketika melintas jalan @ berjalan2 mesti nak pegang tangan mama.
6. Still makan suap even kat luar.
7. Saya rasa sangat bangga keluar berpegangan tangan bersama mama saya dan bukan pakwe saya.
8. Mama saya suka apa saja apa yang saya masak.
9. Bangga dengan diri sebab berusaha sebaik mungkin tolong mama di rumah.
10. Mama & ayah, u are the 1 thing i never let u go dan anakmu berjanji akan meng'happy'kan hati mama dan ayah. I LOVE SO MUCH!!!!!!!

p/s: sayangilah ibu anda ketika dia masih ada.

2nd superwomen yang aku panggil 'ibu'. Sebab pernah menjaga kami adik beradik masa kecik. Aku sangat kagum dengan ibu aku ni a.k.a kakak kepada ayah aku. Even dia ibu tunggal 5 anak tapi dia mampu menjaga serta menjadikan anak dia semua berjaya. Sebelum ni hidup dorang sangat susah. Dulu duduk setinggan kat PJ je sekarang dah boleh duduk kawasan elit area Bukit Jelutong. Anak2 ibu aku sangat best and sporting xsombong pon even dah berjaya.

IBU :)
Along Azrin dan Kak Mas

Kak Shida, she really humour :D

Abang Azrul@ Aloy n family

Kak Farah with Kamelia & Dahlia. Bila nak balik Malaysia?

Akak baby@Diana si manis :)


Jika anda sayang ibu, mak, mama, ummi, mom anda saya cabar letak gambar anda bersama ibu anda seperti ini: 




Saya xkesah blog saya x sepopular bloggers lain tetapi biarlah saya 'popular' di hati mama sy :)



1 comment: