Saturday, December 29, 2012

ART & DESIGN student habit

As a student AD, u olls mestilah:

1. Mata boleh tahan mengantok, disebabkan banyaknye assignment yg perlu hantar ikot Deadline, haruslah disiapkan before lecturer bagi fail gagal, bukan file ye.

Buat mcm ni sgt digalakkan if dah mengantok sgt

2. Kebiasaannye, student AD mmg tidak suka baca buku2 tebal yg hanya black n white.
    Luar biasa jika baca komik, manga, majalah sampai x hengat dunia.

Macam ni lah kot gamaknye kalau dapat komik
3. Badan boleh menahan kesakitan. Time ni mmg last minute punye keje la, aku penah mkn panadol, minum white coffee 1bungkus, pakai eyemo, panadol n koyok tuk tampal2 kat pale n bdn. Hambek kau. Pernah 2hari xtido then lepas tu pengsan 24jam seterusnye.haha

Kalau ade lah dr. mcm ni mmg mampos
4. Sanggup tak mandi. Ni bukan rekaan, ni betul2. Aku pun mengalami situasi yg sama etc lambat dtg kelas sebab buat assignment sampai awal pagi.Gatal nak tido jap, lepastu mmg terlambat lah kan.jgn la contoh perangai minah ni.haha

Agak kejam tak?huahua

5. Sanggup kena marah,maki,caci. Kalau korang memang muka tembok, memang xgentar or amek kesah ape yg lecture lemparkan kpd anda, anda sangat digalakkan ambil Art n Design. Bukan sume lecture mcm tu, aku pernah tgok tp alhamdulilah aku x penah smapai kene maki *@&^#% kan tp kene caci tu ade la sebab teman ni bukan pandai noo nak lukis2 ni.

masuk kanan keluar kiri

6. Sanggup berhabis duit. Kalau betul korang talent dalam art, haruslah menabung. Memang banyak sangat duit yang diperlukan tuk beli barang2 assignment.menangis la u'oll. PTPTN memang tak cukup nk tampung even yuran uitm murah je kan. So discusionnya, mother & father korang la yg mnangung.hehehe

Perghh kalau macam ni leh beli LimKokWing terus

7. Sanggup tak balik cuti study week. Yang ni memang Dekan ler kannn tapi aku balik je, angkut balik sume assignment tapi tak buat pon.haha Aku penah buat cuti sendiri mase sem6 sampai seminggu gakla sebab vacation dgn family kt Sarawak. Suka hati aku je kan.ish3.

Siyes rindu sangat dah kat K.tganu


Next post aku citer pasal konvocation plak okeh ini siyes lawak n tak bleh blah. Bubye!



No comments:

Post a Comment