Saturday, January 5, 2013

Bestfriend punye cerita :)


Selekeh -_-''
Pagi ni aku kemas2 barang xde benda nak dibuat hujung minggu. So aku terjumpa diz pic, tetibe teringat memori lame.ceewahh! Gambar mase part 1 kot rasenye di Pantai Pandak. Pukul7am dah keluar tahu.Who is she? Bakal super model i think. Actually i know her mase belajar di UiTM K.Terengganu dulu. Same class dari part1-4, as a textile student ofkos la suka fashion but si M ni sangat lah suka berkawan dengan camera. Aku ingatkan dia nak jadi photographer rupanye model utk si photographer.hihi Selama berkawan dengan M, dia seorang yang sangat gila-gila, bila dah berdua gabungan otak aku dengan otak dia abeslah. Ingat lagi waktu tu kitaorang macam biasa naik prebet Pak Harun kalau nak keluar pergi town. Tingkap van haruslah free air, nak jimat aircond lettew. Angin luar kuat so ade 1 kertas melayang kat muka dia. Memang melekat la, pastu tangan dia automatik dok gapai2 macam tak nampak la kekonon. Aku dah gelak bahak2, tengok pulak kereta sebelah duk pandang2 and gelak. Sengal minah ni kan.haha Lagi satu, macam manelah aku tak sayang dia, sangup temankan aku pergi mane2 mase di Terengganu dulu. Mane aku nak lepak dia on jew, gi McD ke, Pizza ke, Syahbandar ke, balik KL pun nek bas yang same even dia kena turun kat Shah Alam dan M ni sanggup turun kat Putra. Lagi satu M sangat takutkan Encik Raja, kitaorang punye textile lecturer. Ada time tu dia tak siapkan assigment en. Raja, dia nak lepaklah bilik aku buat keje, En. Raja tu resident kat kolej aku, badan dia besar & bengis, garang gila. Student memang takutkat dialah.hehe Time tu pulak en.Raja nak keluar nak wat ronda around kolej bertembung dgn M, berlari lah M nih. Dah macam marathon aku tengok.hehe Takpelah M, semua ni u bleh citer anak cucu u nanti.;p  M pernah tolong aku jahitkan baju sebab dia sangat creative and detail mase buat kerja halus2 ni sampai tergunting seluar sendiri la.hiks Kerja aku pulak xlah sedetail dia tapi janji cepat siap.haha Tapi yang aku sedih tu member2 sendiri pulau dia masa time dia susah, bila dia naik jadi model, orang semua baru terhegeh2 nak kawan dengan dia. Semua tempat macam tu kot, kalau aku jadi dia pun stress gila. Aku memang tak kisah ko xde kawan ke, kene pulaukan ke aku tetap terima kau as Friend. Even dia pernah buat silap, dia memang akan minta maaf balik dari org yang tau salah dia tapi tak nak minta maaf kan. Gua salute kt lu beb.;p


Banyak sangat gambar ohsemmm sampai tak tau nak pilih.hehe Sory, i curi gambar u!

Lady in RED
Manis.Sweet.Sugar



Like a ballet. Suke gile pix nih!

She on magazine. woot woot
Dunia Kamera Dec 2012




Siapa gerangan kat atas ni? Dialah my besties Marina Mohamed Shariff
Banyak sangat aku nak citer tapi kebanyakan mostly personal.teehee


p/s:Beb, nanti u dah success jangan lupa i ok? i sentiase doakan kejayaan u. Love u <3


Click diz if nak tengok post yang dia buat pasal saya.hehe


No comments:

Post a Comment