Saturday, January 5, 2013

Burger Bakar Kaw Kaw Punyeeeeeeeee

Hi u'all weekend tak ke mane ke? Aku hari2 free maklumlah mengangur sekarang.haha
Semalam my bro ajak kitaorang ke Wangsamaju makan BURGER BAKAR KAW-KAW.
1st time untuk 2013 ni.hehe Sebelum tu kitaorang berhempas pulas menyiapkan order untuk customer.

200 Apam polka & 170 Fruit Tart


Aku memang dah lama teringin makan, walaupun tempatnye xdela jauh dari rumah aku tapi xde kesempatan, ade je hal. Alhamdulilah dapat juga pekena dengan lemonade. Yummm! Burger yg aku makan sangatlah sedap, sekeping je tp kenyang ya amat, plus plak dengan bacon & sosej.huhu Daging bakarnye tersangat la sedap, tebal, lembut, rencah rasa sume urmmmphhhh. Ayam pula bagi aku biasa2 je, filet mcm KFC punye. Kalau buat macam daging tu memang best kot. Total untuk semua sekali RM61.20 tapi bukan aku bayar.haha Thanks bro Aliff, next time belanje lagi. ;p
Kite punye yang biase punye, daging, bacon, sosej
This my sis & cousin athirah, dorang mkn ayam & bacon
My bro belanje we'all thanks a lot!!
Time ni hampir pukul 7pm org xramai lagi. yes!

Jam dah pukul 7.20pm, maghrib dah pun. So kitaorang singgah masjid Usamah Zaid untuk solat maghrib.



Dah alang2 kat WangsaMaju, my sis teringin pulak nak minum Cool Blog. Actually dia kempunan nak makan pop boba je, macam telur ikan salmon tu bila geget dia pecah and keluarkan cecair yang sedap.
Pastu terus naik atas, perut nak makan Lecka2 dengan Qooz pulak.aishhh

Macam nilah rupa dia pop in ur mouth. Kalau pearl hitam tu rase dia kenyal2 kan

Lecka-Lecka Gelato tu near TGV cinema. Sebelum tu kene food test dulu utk 1st timer. Hampir semua perasa aku rase, so last sekali aku amek mix Caribbean, Chocolato & Mint. Urmmphh level: 4/5

Lecka-Lecka Make it real!
sensation mix Caribbean,chocolato & mint from Lecka2 


Then sebelah tu pulak memang fav aku, Qooz. Chicken popcorn dia rase macam Uncle Bob punye.. Terbaik... Urmmphh level: 4.5/5

Qooz
Chicken popcorn from Qooz & Strawberry & Mango Passion from Cool Blog


Sampai rumah pun dalam 9.30pm, ape lagi terus buka tv 134 Warna HD. Layan Raja Lawak Mega 2012. Go JAMBU! Comelnye, comelnye.. << tagline Yus.

No comments:

Post a Comment