Wednesday, January 9, 2013

Fun Fair







Assalamualaikum..
Fun Fair 2010. Tipulah korang xpenah pegi kan, mesti family or member korang pernah ajak pi sane. Seumur hidup aku nilah kali ketiga aku pergi selain dari taman tema. Saje nak imbas memori sewaktu bersuke ria di Syahbandar, Terengganu dulu bersama kawan2 :) Gambar atas kat Pizza Hut, makan dulu sebelum meningkatkan adrenalin dalam badan.mehmeh *gile ke ape, mmg termuntah la. Maaf la kualiti gambar yang kureng sedikit. Kami pergi sane by group, dalam 6 orang dan semuanye gegirls sebab lebih selesa. Bagus pasal Fun Fair di Terengganu ni dibuka jam 9pm selepas azan Isyak dan tempat mainnye di dalam cage. Masuk saje dah kene RM4, kalau nak main tambah lagilah duit.huhu Kitaorang sampai pun dalam pukul 8.30pm memang ramai giler orang. Bile dah masuk xtaw nak maen yang mane 1 *jakun. Marina ajak main yang semua extream belake, memang tak lah aku kan. So membe2 aku yang temankan dia, aku?naek euro wheel jew.ngeh3 All rides are spinning!! i'm dizzy..weeee~












No comments:

Post a Comment