Monday, January 7, 2013

Future Bisnes: Little Bite Cupcakes :)

Assalamualaikum,
Hi Bloggers & Followers! Today i want to tell you, you, yes YOU pasal my future business plan. Insyaa Allah dalam tahun ni kalau ade rezeki lebih :))) <kemain,sengih sampai ke tinge.mehmeh
Actually aku dah plan bisnes ni dah lame tapi tak tau how to organized. Btw dari kecik lagi aku memang suke masak and baking. Bila mama nak buat kek, aku lah orang yang paling sibuk. What the wonderful experience! Bile masak tu rase semua masalah boleh hilang, addict betul aku nih! kan ohsemm kalau dapat dapur macam MASTERCHEF, semua bahan ade.tehee Inspired aku haruslah sisters from DC Cupcake, cupcakes dorang semua terbaikkk. Pembuat kek terkenal, Buddy Valastro Cake Boss pulak Masterpiece dia bagi aku Hebat! Sape rajin jenguk TLC mesti kenal dengan mereka2 ni :) Sebab tu aku berkobar2 nak punye bake shop sendiri, lagi2 dapat decorate kedai sendiri. Malatopppp!









Di atas hanyalah scratch dan sebahagian dari my secret cupcakes book. Saje bagi korang ternanti2 Little Bite Cupcakes from  me <3


No comments:

Post a Comment