Wednesday, January 9, 2013

Andalus: Arabian Shisha


Tersempak dgn kete ni before nak gi Andalus. Kereta Honda tapi aku rase Hummer.*konfius

Assalamualaikum.. Korang kipas-susah-mati shisha? Mesti penah pergi restoran Arab cam Andalus, ar-Rawsha dengan Saba' kan? Ni pun 1st time aku pergi itupun abang aku yang ajak sebab dia nak tunjuk tempat lepak dia dengan membe2. Aku ni pulak baru nak kenal dunia yela asik terperap dekat umah memang susah nak ajak aku keluar malam. Actually kitaorang berlima berjalan dari pagi, beroding dekat Lake Garden, lunch dekat Times Square & tengok wayang sekali sampai petang, malam lepak sini. Penat sehh tapi kazen aku yg pompuan tu nak berjalan lagi. Gile betul minah nih. Aku memang xpenah la isap shisha, sesekali nak try gak tapi abang aku laju2 cakap 'ko tu pompuan, tak payah nak gedik.' Sabar jelah aku, yela dia dok hembus asap kat muke aku selamba je, bau pulak sedap pulak tu bau berry. Aku tengok meja sebelah sume pompuan isap shisha macam pro giler, tapi aku tak kesah pun. Nak makan kenyang lagi, so order Cade, Barbican dengan Lamb Kebab je. Harga dia ok laa bagi taraf restoran, sebab tempat dia memang kelass, toilet dia pun bersih & cantik.



Masam,sour sampai tak abes.

Kazen aku, Ani dia ni energetik sket.hewhew

Perot same naik.ngeh3
Kazen aku, angah buat giler.

*Sila abaikan




No comments:

Post a Comment