Tuesday, April 26, 2011

6days challenge before coming home

Esok aku asessment figure drawing. Cuak seyh. pkul 12am-4am bertungkus-lumus kaler plywood 3x4kaki, bukan tangan k. pastu sambung 7am-2pm done! 5-6am?aku pengsan jap.ngantok giler! haha
Aku dah menunaikan janji utk siapkan dalam mase 2 hari and i prove it! gambar xleh nak upload sbab terlalu horror utk tontonan umum.huahua Aku taw la aku xreti lukis an tapi aku dah cuba wat sehabis baik weyh. 3 exercise size a3 pon aku dah siap.wah bangga lagi sekali ;p

ni belom siap agi
budak dekan mmg wat keje bersepah.;p
Lee min ho versi tua.hakhak
perghh baru perasan blusher dye pekat ngat.wuwuwu
yang ni excited 1st time lukis nampak rupe.wahaha tapi cam anak alien pon ade so aku touch up balik kaw2 punye.
amacam? :)

Doakan aku lepas subjek ni dan lain-lain ok. Bye ;)

No comments:

Post a Comment