Monday, April 25, 2011

7days challenge before coming home

Hari ni ku keluar cari barang, before tu g proceed kat Puan Farhana subject GED.
Dah la hari rabu ni kena hantar.kalau print a4 biase xpe gak TAPI kena wat batik.memang terbaikkk!!!
Ok, lupakan..Kul2.30 tunggu depan Istiqamah nak naik bas bandar. Aku memang suka naik bas bandar sebab macam keranda.muahahaha xcaye?sila lah percaya.


Cool x?

Seperti biase keluar ngan my besties, Marina. Korang jangan salah sangka lak, kitaorang suka keluar sama2 bermakna lesbo ok. Lepas dah beli barang sume dia lapar, ape lagi Mcd je ade kat kepala ni. Cam biase, terjumpe lagi ngan ex classmate kitaorang, Syamil. Asal Mcd je dia, asal dia je Mcd. Dah dia keje kat situ nak wat camne.tapi kitaorang dah sampai tengok dia tengah online. Engatkan dia jaga kaunter, boleh gak bagi kitaorang free pape.haha Tapi membe aku sorang ni ade idea yg bernas terutama bab2 menjimat ni.fine.
Ok, korang pon leh try. Camni, ko gi beli large set Mcd then ko minta cawan kosong.So refil la banyak2 air tapi coke ajelah. Kalu cawan besar best gak la. If ko minta refil kentang ke burger sure2 kena lempang.LOL
Disebabkan aku dah lunch, ari jela yang gi beli then cawan kecik je akak tu bagi. Macam taw2 je kitaorang nak refil air sampai lebam.wuwuwu Gambar2 gedik kitaorang..layannnnn

ni kentang aku.fav.

cawan kecik tersisih.hiks
tengah membebel sensorang.ahaha



aummm takut x, takut x? aku punye sumbing la

us  <3

Kitaorang lepak Mcd kul4-6pm sementara nak tunggu pak harun datang kan naik Limosen.ngeee Nak kenal sape pok harun ni? jap2 google jap..Sorry xjumpe pulak dia ngan van hotlink dye. jangan main2, dalam van dia ade lampu pendaflour taw.Kau mampu?
Kenapa van Hotlink? Mesti korang engat dia jual topup kan.haha Mule2 aku pon engat benda yang sama, siap minta dia topupkan maxis. Tapi dia tak jual lak.Kirim boleh kot.LOL Lagi 1, siyes dia bawak cam ferrari, laju sokmo. Siap cakap 'pok, kitaorang tak kahwin lagi.haha ntah pape ntah.

Lupakan pasal pak harun dan van hotlinknya, sekarang ni aku nak citer ape aku buat pas berjalan2 kat bandar tiap2 minggu yang menjadi perkara wajib dan harus ade dalam book list aku.hahaha
Aku start wat keje malam dalam pukul9.Figure drawing a3 exercise baru nak buat.ish3x
Bukan main gi google search gambar baby cumil2, sambil2 tu berangan sat.ngee Nak cari 1 gambar je nak lukis tapi berjam2 dok belek gambar + FB. Korang taw aku abes lukis pukul bape? 9-12am.memang shading, shadow, shallow aku wat betul2. Siyes subject ni susah sket aku nak carry sebab Drawing aku kan TERER! Yela, abang aku cabar dapat dean list dia nak belanja seret recipe 1kg ngan sate..:)
Memang xsama pon.ade aku kesah?
Ok la, bye!

2 comments:

  1. hodoh gila gambar i! awakakakkakakakakakakakakaa..weyh lenkali kita buat lagi tau..beli satu air then refill wakakakkakakakaka....

    ReplyDelete
  2. hahahahahaha boleh2 :P idea baru, kita sepatutnya simpan cawan kertas mcd tu, t gi sane refil jew la ;p

    ReplyDelete